Uuden puheenjohtajan tervehdys

Yhdistyksemme koki muutoksen, kun viime sunnuntaina minut valittiin johtamaan loppuvuodeksi toimintaamme. Haluankin kiittää väistynyttä puheenjohtajaamme Tomi Peltosta, siitä tuesta mitä häneltä ja koko nykyiseltä hallitukselta olen saanut tähän mennessä.

Sain kunnian toimia ennen puheenjohtajan tehtävään yhdistyksemme pääsihteerinä alkuvuodesta lähtien, joten Opiskelijaliitto Pro on jo ehtinyt tulla tutuksi. Nyt tehtävä jatkuu, eri roolissa vain. Uuden tehtävän otan vastaan innostuneen toiveikkaana luodakseni teille, jäsenillemme, vaikuttavampaa tulevaisuutta, niin opiskelija- kuin työelämään siirtyessänne.

Olen Jesse Kankanen, työuraa olen ehtinyt luomaan finanssialalla kohta 10 vuotta ja päivisin teen töitä OP Ryhmässä. Järjestötehtäviä on tässä vuosien saatossa ehtinyt kerääntyä ja nykyisellään toimin emoliittomme hallituksessa ensimmäisenä varajäsenenä sekä työntekijäyhdistys OPRY Henkilöstöyhdistys Pron hallituksessa.

Yhdistyksemme tulee vakiinnuttaa paikkansa opiskelijakentällä ja saada paljon uusia aktiiveja

Nyt olen suuntaamassa takaisin opiskelijaelämään, vauhtia pitää vain ensiksi hakea avoimen yliopiston kautta. Tavoitteeni on suunnata opinnot yhteiskuntatieteisiin ensi vuonna. Asustelen nykyisin Helsingissä, jossa on tullut vietettyä koko aikuisikäni.

Tärkeimpänä tehtävänäni näen, että yhdistyksemme tulee vakiinnuttaa paikkansa opiskelijakentällä ja saada paljon uusia aktiiveja mukaan toimintaan. Niin paikalliseen kuin valtakunnalliseen opiskelijaedunvalvontaan.

Tulemme aloittamaan välittömästi seuraavan vuoden suunnittelun nykyisen hallituksen kanssa ja olemme sopineet seuraavan kokouksen heti syyskuulle.Tarkoitukseni on myös päästä kiertämään jäsenkenttää ja keskustelemaan henkilökohtaisesti teistä mahdollisimman monen kanssa opiskelijaelämään liittyvistä asioista.

Minulle voi aina laittaa viestiä osoitteeseen jesse.kankanen(at)opiskelijaliitto.fi. Toivottavasti tapaamme pian!

Opiskelijaliitto Pron puheenjohtaja

Latest posts by Jesse Kankanen (see all)