Vuosikokous: Haemme Setan kannatusjäseneksi!

Pro-opiskelijat ry:n vuosikokous on päättänyt hakea Seta ry:n kannatusjäsenyyttä

Pro-opiskelijat ry:n vuosikokous päätti ensimmäisenä ammattiyhdistysliikkeen opiskelijajärjestönä hakea Seta ry:n kannatusjäsenyyttä. Kannatusjäsenyydellä Pro-opiskelijat ry haluaa tukea Seta ry:n tärkeää työtä yhdenvertaisuuden puolesta yhteiskunnassa, opiskelumaailmassa sekä työmarkkinoilla.

Pro-opiskelijat ry:lle yhdenvertaisuus on tärkeää kaikilla elämän aloilla ja kaikissa elämäntilanteissa. Ammattiyhdistysliikkeen kantavana aatteena on yhdenvertaisuus ja heikomman tukena toimiminen, joten Seta ry:n työ on arvokasta myös ammattiyhdistysliikkeen näkökulmasta. Pro-opiskelijat ry kannustaa myös muita ammattiyhdistysliikkeen edustajia tukemaan Setan työtä tasavertaisen ja oikeudenmukaisen työelämän ja maailman puolesta.

Pro-opiskelijat ry:n vuosikokous kokoontui Helsingissä 9.12. ja päätti kannatusjäsenhakemuksen lisäksi ohjaavista dokumenteista sekä valitsi uuden puheenjohtajiston sekä hallituksen.

Lisätietoja:

Puheenjohtaja, Pro-opiskelijat