Mukaan Pride-kulkueeseen!

Olemme mukana Pride-kulkueessa 1.7.2017 ja toivotamme kaikki halukkaat mukaan marssimaan tasa-arvoisemman maailman puolesta! Marssimme yhdessä muiden liittojen kanssa STTK:n, Akavan ja SAK:n yhteisessä ryhmässä, joka on tänä vuonna vastuussa koko Priden musiikkitarjonnasta yhdessä Elinkeinoelämän Keskusliiton, Bassoradion ja HeSetan kanssa.

Kokoontuminen on Helsingin Kansalaistorilla, Laulupuut -patsaan juurella kello 12:30 alkaen ja kulkue päättyy Kaivopuistossa järjestettävään puistojuhlaan, joka alkaa noin 14:00.

Kulkueen lisäksi keskusjärjestöt järjestävät yhdessä Elinkeinoelämän Keskusliiton kanssa Yhdenvertainen työpaikka -seminaarin Pride-viikolla, tiistaina 27.6. 16:30-18:00 Café Köketissä, osoitteessa Aleksanterinkatu 28, Helsinki. Tapahtumaan voi ilmoittautua etukäteen täällä: https://www.lyyti.fi/reg/Pride2017_7226

Nähdään Prideilla!